)>SoL<(~JK2 Worldwide

The Torch of Fair Play and Bonfire of Equality and Democracy

HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
JK2 for Number 1!
Let us capture the victory!
A look at the table?
Fun events!
Want to organize an event or any to happen?
Post or ask for help here!
Black Flame!
Enel holds black flame!
Who will face him?
Autumn Tournament!
TT Autumn 2016 begins!
Sign up here!
Skin Add ons
Post your skins that you'd like to have!
Find details here!
Council frozen!
Read discussion here!
Check poll result here!

Share | 

Recuerdos...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Commander Bacara

PostSubject: Recuerdos...   Wed 13 Jan 2010, 11:14 am

Bien, yo se que no soy ATS pero me tome la libertad de postear algo muy importante para mi y quiero que lo lean los que hablan español. Sebbat si lo lees, mandaselo a herny, a pip, a skam, a dukan y a hora Very Happy.
Bueno esta es mi Historia:
Llegue a el servidor ATS por pura coincidencia un amigo llego a casa y le enseñaba el juego cuando alcanze a ver que gente del servidor hablaba español, eran Outcast y lusantlueg, despues de eso me intereso el clan y en pocos minutos ya me habia registrado en el foro de ATS jaja y pues asi segui y conoci a Renegado el cual me entreno por unos dias en lo basico que era el Azul xD, pero no mejoraba hasta que conosi a mi maestro en sable Huracan, el me entreno por una semana fue duro por eso de las teclas y saltar y sablear jaja pero era divertido y en ese mismo tiempo conoci a Psyko woow era muy bueno pero casi no le hablaba, al igual que conoci a Maximus quien me callo muy bien desde el principio con su emote grip kick xD, el me lo intento eseñar pero bah nunca me salia lol, despues de eso conoci a Herny, recuerdo que el era de otro clan pero se unio a ATS poco despues, nos la pasabamos padre jugando en el Roof jaja era muy divertido duelear con el, unos dias despues tuve mi primer pelea por derecho a flama pero fracase rotundamente y pues me entristeci un poco, al mismo tiempo llego Darthrage pero usaba un tag "Venom" se hacia llamar pero me insultaba algunas veces y hasta llego a afirmar que le excitaba ganarme jajajaja fue cuando me enoje y lo llame por "psicopata" pero bah ni pedo xD, despues de eso conosi a el padawan de Renegado un tal Spawn con el cual tuve mi segunda pelea por flama la cual gane porque Spawn ya no queria pelear pero bueno, me puse tan feliz jaja que hasta no podia dormir porque osea segun yo ya era todo un ATS (y asi lo era ;P) pero bueno, alli es cuando herny gana su flama(creo) pero bueno despues llega SeBBaT casi no le hablaba pero me caia bien, herny lo entrenaba muy a menudo y pues mejoraba poco a poco, despues de eso herny y yo peleamos por la flama verde! todo fue tan rapido y habia nerviosismo en los dos pues era nuestro primer torneo y pues por suerte pues gane yo, pero herny i yo habiamos dado lo mejor( en ff yo apestaba peor que ahora) y pues poco despues de eso llego skambak, el en ese tiempo me daba una brrida en normal jaja y pues si es fuerte, pip no recuerdo cuando llego xD (perdoname jajaja pero ya casi no recuerdo muy bien) si y tambn por esos tiempos llego Kernov Pilgrim quien ahora es mi brooo! el era entrenado por Blademaster era buenisimo jaja me ganaba en normal muy rapido pero bah siempre estabamos dispuestos a mejorar, tambien por alli yo conosi a mi primer maestro en FF Azzy, ese dia yo llegue al servidor y pues lo conosi a el y a un tal Enter y pues le pregunte a Azzy por entrenamiento y me entreno en lo basico pero siempre me a caido muy bien azzy y hasta la fecha jaja, yo me iba a otros servidores con Azzy para entrenar y conocer gente de jk2 era muy divertido, hasta que un dia Outcast y su entonces fan lusantlueg (perdoname pero eso pensaba de ti cuando me dijiste lo que estoy a punto de decir xD) me advitieron que el ser amigo de Azzy no era bueno para mi, que segun ellos me lavaba el cerebro pero bah no me importo porque todos estaban equivocados ^^ el simplemente me entrenaba y nunca trato de reclutarme Razz, bueno despues de eso se presenta Ajunta Pall y AK 47 jaja como me gustaba pelear con Ajunta en FF era fuerte y me owneaba pero no me aguitaba segui entrenando hasta poder darle pelea, y si asi estabamos cuando conosi a un tipo llamado como Punisher, lo veia en otros servidores pero no le hablaba, un dia estaba lameando en ATS y pues lo ataque y me partio toda la osamenta jajajaja pero era divertido el, hasta que un dia supe que era Guardian Luke, fue cuando se puso de moda eso de hacer CTF en ATS xD, era todo muy divertido pelear, la bandera, el esconderse, y asi paso el tiempo y llego DuKan a quien hise mi Padawan en fuerza, el mejoraba muy despacio pero poco a poco supo entenderle a esto, y fue cuando el quiso ser recluta, y si fue una cosa de nunca acabar porque tuve que pelear con Referee y con Blueninja por Dukan y su video cochino, una semana despues de eso dukan ya era recluta Very Happy, y si, despues Ajunta deja ATS tambien por broncas con gente en ATS y se va, despues pasa que pip se va tambn y pues empieza el lio con Outcast de banear a todos los ex ATS y asiii, tiempo antes de eso yo obtuve mi admin y ayudaba un poco a pip y a los demas, despues mucho despues pasa esta mierda que paso..... segun, Outcast dejaba JK2 y todo quedaba a la deriva, pero resurgimos de las cenizas y obtuvimos un foro, un servidor alquilado y ya saben lo demas....... luego se hacen las votaciones para lideres y admins de ATS, y pueso yo preferi no ser ni lider ni admin pues ATS ya me necesitaba mas.
Y despues me uni a o.o- y aqui sigo.....

Mi ultima frase de esto es:

. Recordar es Vivir .

PD: SI ALGUIEN PUEDE TRADUCIR ESTO PORFAVOR HAGALO NECESITO QUE TODOS SEPAN ESTO PORQUE ES PARA TODOS MIS BUENOS AMIGOS EN ATS.

(comments on this topic: Here)
Back to top Go down
View user profile
sebbat
Sith Lord
Sith Lord

PostSubject: Re: Recuerdos...   Wed 13 Jan 2010, 4:02 pm

Translate to english!
Well, I know that ATS but I'm not taking the liberty to post something very important to me and I want to read those who speak Spanish. Sebbat if you read it, send to Henry, a pip, a skam, at Dukan and hora.
Well this is my story:
ATS Server Reach by coincidence a friend came home and taught him the game when people could see that the server spoke Spanish, were lusantlueg Outcast and, after that I care about the guild and within minutes I had already registered jaja ATS forum and so forth and then I met Renegade which I'm training for a few days in the basics that was the Blue xD, but did not improve until my teacher conosi saber Hurricane, the I train for a week was hard so the keys and jump and saber jaja but it was fun and at the same time I met Psyko woow it was very good but hardly spoke, like Maximus known very well who I'll shut up front with his grip kick emote xD, I try my bah eviews but I never went out lol, after that I met Henry, I recall that was from another clan but ATS joined shortly after, we moved on us playing at the Roof father was very funny jaja suffer with the few days after I had my first fight for right to flame but failing miserably and it saddened me a little while but came wearing a tag Darthrage "Venom" is to call but she insulted me and sometimes I even say that he jajajaja win was excited when I get angry and call him "psychopath" but not fart xD bah, after that conosi Padawan Renegade on such a Spawn with which I had my second bout win because flame which no longer wanted to fight Spawn but hey, I was so happy jaja until bone could not sleep because as I was already a ATS (and thus it was; P) but hey, that's when Henry won his flame (I think) but then comes good hardly SeBBaT speak to him but I liked him, Henry was trained very often and then improved gradually after that Henry and I fought over the green flame! Everything happened so fast and there was nervousness in the two because it was our first tournament win since luckily for me, but I had given herny i best (in ff I stunk worse than now) and then shortly after that, skambak, the at that time gave me a normal jaja brrida in and then if it is strong, beep when I do not remember xD (jajaja perdoname but we hardly remember it well) if and by that time arrived tambn Kernov Pilgrim who is now my brooo! he was trained by buenisimo jaja me Blademaster was earned in normal bah very fast but we were always willing to improve, also for me there conosi my first teacher in FF Azzy, that day I get to the server and since it conosi on and a certain Enter and then ask him Azzy by training and I train in the basics but I was always a very good Azzy and fallen far jaja, I went to other servers with Azzy to train and meet people from JK2 was fun, until Outcast one day and then fan lusantlueg (forgive me but that I thought of you when you told me what I'm about to say xD) that I advita Azzy friendship was not good for me which, as they brainwashed me but bah I do not care because everyone was wrong ^ ^ he just coached me and never try to recruit me, well after it is presented Ajunta jaja Pall and AK 47 as I like to fight with Ajunta in FF was strong and I Owne but I do not follow training aguita to be able to give fight, and if so we were when a guy named conosi as Punisher, I saw on other servers but did not speak, one day was lameando in ATS and then attack him and broke my whole skeleton but it was fun jajajaja, until one day I knew it was Guardian Luke was when it became fashionable to do xD ATS CBC was all very fun to fight, the flag, hide, and so spend my time and get Dukan whom my Padawan in hise strength, improved slowly but gradually learned to understand this, and that was when he wanted to be recruited, and whether it was a never ending thing because I had to fight for Blueninja Referee and video Dukan and pig, a week after of Dukan and that was recruited, and if, after leaving Ajunta ATS also for fights with people on ATS and goes, then passes it will beep and then start tambn affair with Outcast of the ban to all former ATS and asiii, time before that I got my admin and helped to pip and some others, much later after that step this shit happens ..... according, JK2 Outcast and everything was left to drift, but from the ashes and got a forum, a rented server and you know the rest ....... after voting to become leaders and admins of ATS, and since I preferred not to be either leading or admin for ATS and I needed more.
And then I joined o.o-and here I .....

My last sentence of this is:

Remember is live.

PS: IF ANYONE CAN TRANSLATE THIS PLEASE I NEED TO DO IT BECAUSE YOU ALL KNOW THIS IS FOR ALL MY GOOD FRIENDS IN ATS
Back to top Go down
View user profile

Recuerdos...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Recuerdos...