)>SoL<(~JK2 Worldwide

The Torch of Fair Play and Bonfire of Equality and Democracy
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
JK2 for Number 1!
Let us capture the victory!
A look at the table?
Fun events!
Want to organize an event or any to happen?
Post or ask for help here!
Black Flame!
Enel holds black flame!
Who will face him?
Spring Tournament!
TT Spring 2016 ended! Congrats to Xasomur!
Check results here!
Skin Add ons
Post your skins that you'd like to have!
Find details here!
Council frozen!
Read discussion here!
Check poll result here!

Share | 
 

 any updates?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ulquiorra



Posts : 41

PostSubject: any updates?   Fri 14 Nov 2014, 10:08 am

incase you havent noticed i havent been on the game for a really long time due to school, homework, girlfriend and generally just being benjamin, so i just wanna know if there are any update in clan such as leaving members, new admins. and any updates to the server itself. see ya

ps. if your new to the clan or game leave a reply below
Back to top Go down
View user profile
KingYodah
Sith Lord
Sith Lord


Posts : 5659

PostSubject: Re: any updates?   Fri 14 Nov 2014, 10:29 am

wb how you been?

___________________
)>SoL<(~KingYodah
~SoL HC Admin*
~SoL FA Admin*

EpicJK2 wrote:
You can always get grapeless seeds

Mai** wrote:
My antivirus had poop up

Back to top Go down
View user profile
Angelis



Posts : 1116

PostSubject: Re: any updates?   Fri 14 Nov 2014, 12:00 pm

Well danek quit SoL ( about damn time)

We had a dc admin riot a few weeks ago, idk bout yall but I saw vader killing everyone randomly like the canadians wish they could do irl

yods was watching xaso undress in temple, dunno wtf is wrong with him

and I just got member of the year.


How have you been cat?
Back to top Go down
View user profile
Vader
Sith Warrior
Sith Warrior


Posts : 4086

PostSubject: Re: any updates?   Fri 14 Nov 2014, 12:07 pm

Angelis wrote:
I saw vader killing everyone randomly like the canadians wish they could do irl

Quiet, or I'll cut you.

Wb.

___________________




Frequently Refreshed Server Tracker
Back to top Go down
View user profile
Kernow Pilgrim
Legend
Legend


Posts : 10541

PostSubject: Re: any updates?   Fri 14 Nov 2014, 1:19 pm

Lol Angel - Perhaps a member of the month award?

Hi Ulquiorra, didn't realise you were Catastrophe ^_^ You should stop changing name so often xD

There have been a few administrative changes - I've received the Overseer post on forum, but atm I'm going through and archiving the Rank Discussions that have been progressing for over half a year now (it's a very dull topic so I'll spare you a headache there). Xemnas is the new Recruiting Director and Epic is still Master of Ceromonies. Sindwinder and Rachel have been elected to DC admin posts.

If you're around this Sunday GMT 6pm onwards we have two scheduled tournaments - You can see the topics for them in Fun Tourny forum. Hope you can make it!

Blueninja (an old school member) returned from inactivty, Seb has shown his face too. Zelah and Abrum are becoming members again and the TT rolls at its normal pace Razz

Nice to see you x

___________________
Admiral AckbarIT'S A TRAP!


Onen hag Oll
Back to top Go down
View user profile
CeilingCat
Jedi Padawan
Jedi Padawan


Posts : 618

PostSubject: Re: any updates?   Fri 14 Nov 2014, 1:27 pm

Angelis wrote:

How have you been cat?

I've been well! I have been quite active on the forum lately! You said Danek quit?!
Back to top Go down
View user profile
Kernow Pilgrim
Legend
Legend


Posts : 10541

PostSubject: Re: any updates?   Fri 14 Nov 2014, 1:42 pm

He's trolling

___________________
Admiral AckbarIT'S A TRAP!


Onen hag Oll
Back to top Go down
View user profile
Vader
Sith Warrior
Sith Warrior


Posts : 4086

PostSubject: Re: any updates?   Fri 14 Nov 2014, 2:19 pm

By cat, he meant CATastrophe.

___________________




Frequently Refreshed Server Tracker
Back to top Go down
View user profile
KingYodah
Sith Lord
Sith Lord


Posts : 5659

PostSubject: Re: any updates?   Fri 14 Nov 2014, 8:17 pm

I was watching wat? Ill help vad to cut you lol.

Also kernow, he asked me to change his name to ulquirra when you werent back yet xD

___________________
)>SoL<(~KingYodah
~SoL HC Admin*
~SoL FA Admin*

EpicJK2 wrote:
You can always get grapeless seeds

Mai** wrote:
My antivirus had poop up

Back to top Go down
View user profile
Angelis



Posts : 1116

PostSubject: Re: any updates?   Sat 15 Nov 2014, 12:10 am

Kernow Pilgrim wrote:
Lol Angel - Perhaps a member of the month award?

That should totally be a thing btw
Back to top Go down
View user profile
KingYodah
Sith Lord
Sith Lord


Posts : 5659

PostSubject: Re: any updates?   Sat 15 Nov 2014, 12:35 am

Angelis wrote:
Kernow Pilgrim wrote:
Lol Angel - Perhaps a member of the month award?

That should totally be a thing btw
From some reason when I read member of the month I thought of this employee of the month scene in IT Crowd xD
<3 Angel lol

___________________
)>SoL<(~KingYodah
~SoL HC Admin*
~SoL FA Admin*

EpicJK2 wrote:
You can always get grapeless seeds

Mai** wrote:
My antivirus had poop up

Back to top Go down
View user profile
Ulquiorra



Posts : 41

PostSubject: Re: any updates?   Sat 15 Nov 2014, 5:11 am

yeh ive been good thanks for asking :3
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: any updates?   Today at 12:17 pm

Back to top Go down
 
any updates?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» ghost recon beta UPDATES
» Truro updates
» Past Updates to COC
» Newport Games Updates for Week Ending June 19th.
» Newport Games Updates Effective August 6th 2010

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
)>SoL<(~JK2 Worldwide :: )>SoL<(~Free Chat :: The Clan-
Jump to: